Informacje o zakupie Najważniejsze jest dla nas Państwa zadowolenie z zakupu, dlatego też w przypadku chęci skorzystania z odstąpienia od umowy lub zgłoszenia reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Dowód zakupu (oryginał paragonu fiskalnego lub faktura VAT), na podstawie którego weryfikowane są odstąpienie od umowy oraz reklamacje, zazwyczaj znajduje się na spodzie przesyłki.
W przypadku braku dowodu zakupu, prosimy o kontakt z w celu wysłania go elektronicznie.
Warunki zwrotów Jeżeli artykuł nie spełnił Państwa oczekiwań, istnieje możliwość odstąpienia od umowy.
Prosimy o zwrot artykułów wraz z otrzymanym paragonem (oryginał paragonu fiskalnego) lub fakturą VAT (kopia) oraz pisemnym odstąpieniem od umowy.
Zwrotu należy dokonać na poniższy adres: Pracownia Dream ul. Wigierska 40/2 80-180 Gdańsk .
W odstąpieniu od umowy proszę określić w jaki sposób i kiedy dokonali Państwo zakupu oraz podać numer rachunku bankowego, na który zostanie wykonany zwrot wartości zwracanych produktów.
Zwrot nastąpi w terminie do 14 dni za pośrednictwem przelewu.
Wszystkie przygotowane dokumenty należy odesłać wraz z artykułami (w jednej paczce).
Załącznik zawiera przygotowany do wypełnienia dokument odstąpienia od umowy.
Warunki reklamacji
1. W przypadku niezgodności w zamówieniu W przypadku braku towaru lub pomyłki w liczbie sztuk lub rodzaju artykułu prosimy o kontakt pod adresem: sklep@pracowniadream.pl. W wysłanej wiadomości e-mail prosimy o podanie numeru zamówienia oraz o krótki opis zauważonej niezgodności.
2. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie Firma realizująca dostawę odbierając paczkę z naszego magazynu poświadcza, że przesyłka jest w dobrym stanie oraz, że jest nieuszkodzona.
Każdorazowo przy odbiorze towaru prosimy o sprawdzenie przesyłki pod kątem uszkodzeń transportowych. Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki podczas odbioru, zarówno jeżeli dostawa jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, firmy InPost.
W razie wystąpienia uszkodzeń mechanicznych należy koniecznie spisać protokół szkody i przesłać jego skan lub zdjęcie na adres sklep@pracowniadream.pl wraz ze zdjęciami otrzymanego kartonu i uszkodzonego towaru.
Na podstawie przygotowanego protokołu szkody oraz przesłanych zdjęć, jako nadawcy przesyłki, będziemy mogli zgłosić reklamację firmie doręczającej.
Rzetelne przygotowanie protokołu szkody to jedyna forma przyjęcia reklamacji uszkodzeń transportowych towaru.
Pamiętaj, że jako kupujący masz prawo do dokładnego sprawdzenia zawartości przesyłki przy odbiorze paczki. Jeżeli dostawę realizuje kurier, jego obowiązkiem jest poczekać (do 10 minut).
W przypadku odbioru uszkodzonej paczki z Paczkomatu należy wyjąć przesyłkę, wybrać na monitorze dotykowym opcję „mam uwagi”, a następnie umieścić uszkodzoną paczkę ponownie w Paczkomacie.
Jeżeli przesyłka została już odebrana z Paczkomatu protokół szkody należy wypełnić w najbliższym oddziale InPost.
Obowiązek wypełnienie protokołu szkody po wyjęciu paczki z paczkomatu spoczywa na odbiorcy.
Brak wypełnionego przy odbiorze paczki protokołu szkody może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie.
W przypadku braku tego dokumentu uznaje się, że odbiorca odebrał towar bez zastrzeżeń. Uszkodzony towar i opakowanie należy przechować do czasu rozpatrzenia reklamacji.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni.
Pliki do pobrania: